مسافر/چشم/بی رحم




























هم سلولی...



زمانی که امدم چشات هیچ سویی نداشت.......

 به سختی امیدی در وجودت ریختم از وجودم...........

 یادت که هست چه شعر ها که برای رنگ چشات سرودم........

تا بیرنگی چشات دوباره رنگ گرفت من با تو موندم...........

 تو چه بیرحمی : وقتی دوباره جون گرفتی.........

یادت که هست باز نظاره کردم سالاریت را  .....

چه مغرور بودم از زنده کردنت........

اخه من مسافری بودم برای چشم هایت...و

و تو چه کردی با این مسافر که خود را فدایت کرد....

بیرونش کردی با تمام دل خوشی هایش........

اری تو کشتی مسافر چشم هایت را در کمال بیرحمی.

پس بی وفا لا اقل موقع دفنش باش اشکی بریز  برای دل خوشی اش از چشم های زیبایت.



نظرات شما عزیزان:

mahtab
ساعت18:59---10 خرداد 1392
هرگاه دلی را شکستی میخی به دیوار کوب از دلش که در اوردی میخ را بکن ... اما یادت بماند همیشه جای ان باقی می ماند

mahtab
ساعت18:57---10 خرداد 1392
تازگی ها زود فراموش می کنم حتی حرف های خودم را روزی پیش می گفتم "زیاد دور کسی باشی میشی مث مگس زیادی اهسته دست به کار میشوند سریع له ات می کنند" الان مفهومشو خوب میفهمم

mahtab
ساعت18:54---10 خرداد 1392
می گویند باران که میزند

بوی
پاسخ:یه بار دیگم میگم هر کی بهم سر بزنه محاله بازخوردش رو نبینه. عزیز هم ج دادم هم اومدم تو وبت نمیدونم نظرم شاید ثبت نشده ولی الان میام


mahtab
ساعت18:52---10 خرداد 1392
سرنزین یه وقت اخ ببخشید یادم نبود من کلا خودم هم تو این وب اضافیم و راستی سر شما شلوغ تر

negar
ساعت14:44---10 خرداد 1392
می دونی من نمی تونم که بهت بگم اما ... باید بهت روزی بگم ... می دونم از دست ناراحت می شی اما من خیلی فرق دارم

mahtab
ساعت14:29---10 خرداد 1392
شیشه های شکسته تعویض می شوند …

پل های شکسته ، تعمیر …

آدم های شکسته ، فراموش !!!


پاسخ:اما حتی بارون نمی تونه خاطرات رو با خودش بشویه.خواه شیرین خواه تلخ.وقتی خاطرات تو لایه های کورتکس مغزت جا بگیره اونم تو بالاترین لایه حذفش محاله مگر اینکه تو اونارو اون بالا جاشون ندی میفهمی که.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





❥.FAR.❤.HAN.❥ + جمعه 13 خرداد 1392 / 10:19 /
- Online Support by www.1abzar.com --->